eBay Search

Tuesday, April 21, 2009

eBay Tips : Daya Tarikan Gambar di eBay

Kreatifkan diri anda dengan penggunaan gambar. Bagi mereka yang menggunakan produk ArtsNow, saya perhatikan di listing eBay, semuanya tampak sama sahaja. Untuk menarik perhatian pembeli cuba berikan kelainan kepada gambar. Di sini saya akan berikan beberapa Tips kepada anda dan harapan saya agar ia dapat menambahkan bilangan pembeli anda di eBay.

Perhatikan gambar di bawah;



Bandingkan di atas dengan di bawah;


Agaknya, yang mana satu akan menarik perhatian anda ? Tentu gambar yang kedua bukan? Mari saya perkenalkan satu perisian mudah untuk menambah text pada gambar.

PICASA . Anda boleh download secara percuma di sini.

Pelbagai perkara boleh dilakukan dengan Picasa, cubalah !

P/S : Awasi penggunaan font & font colour supaya dapat dilihat oleh pembeli dengan jelas.

UPDATED ! Selain 'HOT ITEMS' anda juga boleh guna perkataan-perkataan ini;

1. MUST HAVE
2. CLEARANCE
3. CLOSEOUT
4. GREAT DEAL
5. VERY RARE
6. FIRESALE
7. FEATURED IN GALAXIE MAGAZINES..etc

Post a Comment

Find S.K. at :

Education and Training Blogs - Blog Catalog Blog Directory

REPORT PERCUMA : PAYPAL LIMITED ACCOUNT ACCESS


Saya ingin memberikan anda report PERCUMA ini. Diharap ia menjadi sumber panduan yang berguna untuk eBay seller. Report yang lebih lengkap dijual dengan harga RM 9.90. Mengandungi 34 screenshot untuk pemahaman anda. Lagi info di nabieel.com/blog
Jika anda mendapati blog ini sangat berinformatif, sila penkan komen sebagai penghargaan. Selamat ber eBay !

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP