eBay Search

Monday, May 18, 2009

180 Hari : PayPal Account Access Limit

Bagi yang menghadapi masalah PayPal account access limit sila ambil perhatian !

Sekiranya anda sudah buntu disebabkan masalah ini dan tiada jalan lain untuk PayPal resolve akaun anda kerana pihak PayPal masih tidak mahu menerima semua dokumen yang anda berikan, anda tidak perlu gusar. Selepas 180 hari, pihak PayPal akan membuat keputusan untuk menamatkan akaun anda atau akaun PayPal anda akan dipulihkan semula.

Bagi akaun PayPal yang tidak berjaya diselamatkan, pihak PayPal akan memulangkan semula semua baki di dalam akaun anda. Semua baki akan dihantar kepada anda melalui cek ke alamat yang perlu anda nyatakan. Selepas 180 hari, PayPal akan menghantar emel kepada anda untuk tujuan ini.

Di dalam User Agreement sudah dinyatakan,

User Agreement outlines the 180 day Hold Policy, as that is the length of time a buyer has to dispute a transaction with their financial service provider. Per the agreement, if there is a restricted activity on the account as outlined in the agreement the hold of up to 180 days can be put in place. Any available funds will be released to you after the 180 day timeframe is up.


Jika setelah 180 hari anda masih belum mendapat cek dari PayPal sila contact mereka di PayPal.com menggunakan borang contact us.

Untuk semak User Agreement berkaitan hal ini, sila klik di sini.

Post a Comment

Find S.K. at :

Education and Training Blogs - Blog Catalog Blog Directory

REPORT PERCUMA : PAYPAL LIMITED ACCOUNT ACCESS


Saya ingin memberikan anda report PERCUMA ini. Diharap ia menjadi sumber panduan yang berguna untuk eBay seller. Report yang lebih lengkap dijual dengan harga RM 9.90. Mengandungi 34 screenshot untuk pemahaman anda. Lagi info di nabieel.com/blog
Jika anda mendapati blog ini sangat berinformatif, sila penkan komen sebagai penghargaan. Selamat ber eBay !

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP