eBay Search

Wednesday, April 29, 2009

Mantapkan Ilmu eBay sebagai eBay seller

Untuk menjadi eBay seller yang berjaya, update kan ilmu eBay dengan panduan di bawah ;

1. Saya ingin menjual beratus-ratus barangan tanpa menggunakan banyak tenaga.


S.K. : Bukan sahaja beratus, malah beribu barang pun dengan automation tool di atas, anda hanya goyang kaki di rumah sahaja.



2. Cik S.K. boleh ajar saya eBay advance tak? Saya dah faham basic eBay.

S.K. : Makan popcorn sambil tonton video advanced strategi untuk jual worldwide di eBay.



3. Cik S.K. boleh rekomen eBay selling tool yang 'power' tetapi berkesan untuk saya?

S.K. : Top 4 eBay selling tool
i. Turbo Lister
ii. Selling Manager
iii. eBay Store
iv. eBay Sales report


4. Di mana boleh saya dapat auction template secara PERCUMA?

S.K. : auctiva

5. Di mana saya boleh dapat scrolling gallery secara FREE ?

S.K. : auctiva, vendio, seller circle


Post a Comment

Find S.K. at :

Education and Training Blogs - Blog Catalog Blog Directory

REPORT PERCUMA : PAYPAL LIMITED ACCOUNT ACCESS


Saya ingin memberikan anda report PERCUMA ini. Diharap ia menjadi sumber panduan yang berguna untuk eBay seller. Report yang lebih lengkap dijual dengan harga RM 9.90. Mengandungi 34 screenshot untuk pemahaman anda. Lagi info di nabieel.com/blog
Jika anda mendapati blog ini sangat berinformatif, sila penkan komen sebagai penghargaan. Selamat ber eBay !

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP